סמוטריץ' יצא לביקור בארה"ב וינאם בכנס הבונדס

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' יצא לביקור בארה"ב וינאם בכנס הבונדס
    סמוטריץ' צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה (בין מוצ"ש לראשון) ייצא שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ לביקור בארה״ב וינאם בכנס הבונדס. משם ימשיך לסדרת פגישות עבודה כלכליות ולמפגשים עם ראשי הקהילות היהודיות.

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "הערב אצא לביקור בארה״ב, ארגון הבונדס מסמל יותר מכל את השותפות של יהדות העולם ומדינת ישראל. הבונדס גייס מעל 50 מיליארד דולר עבור מדינת ישראל מאז הקמתה. אפגש בעזרת השם עם מגוון משקיעים ושחקנים כלכליים בינ״ל המעוניינים להעמיק את ההשקעה במדינת ישראל.

    "הקשר עם יהדות התפוצות הוא חשוב והמסר שאני יוצא איתו הוא שכמו בארץ כך גם בתפוצות, מותר שיהיו חילוקי דעות וויכוחים בינינו, אבל שום דבר לא יפרום את האחווה. אנחנו חזקים ביחד.

    סמוטריץ' הוסיף: "כלכלת ישראל חזקה ואני פועל כדי לפתוח את מדינת ישראל לכלכלות ולהשקעות נוספות. כלכלת ישראל מהווה שוק קטן ובר ניהול, ובתקופה סוערת זאת בעולם כלכלי של חוסר ודאות נוכל להיות אי של יציבות וביטחון כלכלי. אעשה כל שביכולתי בעזרת השם כדי לייצר את האקלים לכך שמדינת ישראל תמשיך לצמוח עם כלכלה חזקה ומשגשגת.

    עוד הוסיף השר: "אל מול הזעזוע בקריסת בנק ההשקעות האמריקאי SVP, משרד האוצר בראשותי פועל כבר מהערב כדי לגבש תמונת מצב ופתרונות. אנחנו עומדים לצידם של חברות ההיי טק הישראליות ונלווה אותם גם ברגעי משבר".



    0 תגובות